Nya bloggen!

av averin

Tyckte det var dags för något nytt gällande bloggandet så jag startar en helt ny blogg. En ny start så att säga som kanske motiverar bloggandet mer. I denna blogg kan ni följa mitt dagliga liv, mina intressen; eSport, historia, kultur, resor, design, reklam och en himla massa mer saker.

För tillfället är det bara en standard wordpress design som kommer att ändras när jag får lite tid över att pula på det. Dock blir inte det förrens jag lämnat in mina tre veckouppgifter om renässanshumanismen. Har redan gjort den första, nämligen svarat på denna fråga:

C2. Utopia och jag: Skulle du själv vilja leva på Utopia? Motivera ditt svar med hänvisning till Mores text. (red. Thomas More – Utopia)

Ni kan få ta del av mitt svar sedan och se om jag vill leva i Utopia, det ”perfekta” samhället.

