Green Day konserten

av averin

Igår var då Green Day konserten och den var RIKTIGT bra. Som jag skrivit tidigare är jag ingen konsert människa så detta var en ny erfarenhet, en bra sådan också. Konserten som var i Globen, Stockholm, höll på i cirka 2h 20min exkl. förbandet Prima Donna som spelade cirka en halvtimme. De var där emot inte bra. Tyvärr får ni inga bilder då jag valde att inte ta med kameran då vi hade ståplatser, annars hade den stora kameran följt med. Ett längre uttalande om konserten kommer senare, nu vill jag bara vila upp mig lite. Kom nämligen hem tjugo över ett i natt efter en lång bilresa. Blev en lång dag igår, åkte vid två till Nyköping för besök hos brorsans vänner, sedan framme i Stockholm efter sex. Så en riktigt lång dag blev det, men en jäkligt bra dag.

http://www.dn.se/polopoly_fs/1.364274!image/24265004.jpg

