Biotoppen

av averin

Äntligen fredag och många människor kommer garanterat att gå på bio under helgen. Själv är jag ingen biomänniska utan gillar att sitta hemma och njuta av filmer. Njuter av filmer bäst ensam eller med en person som man kan bolla tankar med under filmens gång, sådant går inte på bio. Nedan hittar ni den aktuella biotoppen, hämtad från moviezine.se.

Biotoppen

  1. Flickan som lekte med elden
  2. Fame
  3. G-Force
  4. Surrogates
  5. Julie & Julia
  6. Inglourious Basterds
  7. Ice Age 3: Det våras för dinosaurierna
  8. The Ugly Truth
  9. Nicke Nyfiken 2: Apa på rymmen
  10. Sommaren med Göran

När jag tittar på listan så märker jag att jag enbart sett en av dessa filmer, nämligen Ice Age 3. Den var helt ok men inte i närheten av den första filmen. Många av filmerna på listan vill jag se, de jag nog kommer skippa är Sommaren med Göran och Nicke Nyfiken, i alla fall den med svenskt tal. Resten blir det till att se fram över.

Är ni själv en biomänniska förresten, eller som mig, en som sitter hemma och njuter?

