Vill ha….idag

av averin

Ibland vill man bara ha nya prylar, nya kläder, ja nya saker helt enkelt. När jag såg att Babilou dragit till med ett litet ”impulsköp” på en ny MacBook blev man ju inte lite sugen på att köpa något nytt till en själv. Tyvärr tillåter inte plånboken en lika fin ny leksak som en MacBook, men kanske denna lilla sak skulle vara något att ha i hemmet. Den är hur läcker som helst. Vad jag pratar om är en Fuji Instax Instant kamera.

https://i1.wp.com/photojojo.com/store/awesomeness/productImages/cdb4077.jpg

Som ni ser så är det en polaroidkamera. Är inte direkt i behov av en men vore väldigt trevligt att ha en. Känns som en härlig kamera att ha med sig för lite spontanfoton när man gör grejer och korten inte behöver vara i superkvalité. Den är heller inte så dyr, utan går på 90 dollar (exkl film, med film 105 dollar). Denna lilla leksak ligger nu på min vill ha lista som tidigare inkluderar en ny digitalkamera. Denna lilla lista kommer jag utöka och ni kan hitta min Vill ha lista högst upp på sidan också.

  • Mini prints develop instantly
  • Easy-loading Fuji film cartridges still in production
  • Exposure settings for cloudy/indoors/outdoors
  • Built-in flash
  • Runs on four AA batteries
  • Wide angle lens
  • 5″ x 5″ x 2.5
